HTML

Mazsola Világa

Ízekről, hangulatokról, élményekről...

Friss topikok

Címkék

2012.03.29. 18:46 Ooodri

Ki is az a Mazsola?

Hát gyerekkorom kedvenc mesehőse, a kotnyeles kismalac... Egyszer a "fészen" volt valami olyasmi megmozdulás, hogy "állítsd be profilképnek a kedvenc mesefigurádat". Egy percet sem kellett gondolkodnom, hogy a kis konnektor orrú röffencs legyen az.:) Onnantól kezdve ez valahogy rajtam ragadt.

Életem jelentős része a kaja, az ételkészítés, az ízek körül forog. Tekintve, hogy családom egyik része a vendéglátós vonalat képviseli, akarva-akaratlanul is belecsöppentem ebbe. Mindamellett nem egy anorexiás familia az enyém; szeretünk jókat és nagyokat enni. Mindkét nagyanyám, anyukám, valamint apu és az ő húga - akik szakmájukat tekintve szakácsok is - egytől egyig fantasztikusakat alkotnak a konyhában.

Az én kaja-centrikus beállítottságom akkor tudott igazán kiteljesedni, amikor elköltöztem otthonról, és saját kis konyhám lett. Ez időtájt kezdtem el bújni a különböző gasztro-blogokat, gyűjtögetni a recepteket és lelkesen kipróbálgatni őket, amihez az én életem párja lelkesen asszisztál - kísérleti nyúlként. Kíméletlenül megfogalmaz építő jellegű kritikákat ugyanúgy, mint ahogyan lelkes dicséreteket is :)

Sokminden más mellett ezeket igyekszem majd megosztani Veletek!

Szólj hozzá!

A bejegyzés trackback címe:

https://mazsolavilaga.blog.hu/api/trackback/id/tr754348530

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Nincsenek hozzászólások.
süti beállítások módosítása